2014. július 6., vasárnap

Csajozási útmutató szerepjátékosok részére

Hű, mit találtam... :)
Tegnap mágus partit tartottak a kölkeim, én is beültem közéjük papnőként, és ma valahogy  kotorásztam a régi dolgaim között. Ezt a marháskodást még az ősidőkben írtam, egy szociálpszichós házi volt, kutatásokat kellett összefoglalni "populáris cikként", gondoltam, itt az idő, hogy széthintsek némi szubkultúrát az Elte falai között. Nagyon jól szórakoztam, meg most is, amikor olvastam. Megosztom, hadd okozzon agykárosodást másnak is. :)

Csajozási útmutató szerepjátékosoknak

Minden férfi életében eljön az a pillanat, mikor nem bosszúsan, hanem irigykedve gondol arra a társára, aki egy lány miatt mondja le a péntek esti M.A.G.U.S. -t.
Ha felmerül benned az a gondolat, hogy egy hús-vér Nő több izgalommal szolgálhat, mint egy elf NPC, aki a faji maximummal bír szépség tekintetében, akkor ideje a tettek mezejére lépned.
Szerezz be egy tükröt! Ahogy a karakterlap készítésekor kidobjuk a szépség értéket, ugyanígy kidobta a genetika a miénket is. Számszerűsítsd, amit látsz. A fejed formáján nem segíthetsz, de a fogmosás és a fodrász sokban javít a helyzeten. Bónuszpontot is szerezhetsz pl az öltözködéssel. A számodra „lezser” kinézet a Nő szempontjából kosznak és borostának tűnik. Ha van húgod, kérdezd meg (ha nincs, adoptálj egyet). Ha a játékban „holt idő” van, mert lecsukták a karakteredet, és a többiek bénáznak a kiszabadítással, akkor a sörösdoboz emelgetése helyett inkább kotord elő a súlyzót az ágy alól. Ne feledd, a játékban a harcértékeid más értékekből indulnak ki, pl. erő, no, az életben is pont így van.


Ha alkalmi, együléses játékra vágysz:
1. Ez olyan, mint a kezdő KM élménye. Ne csak várj, mit lép a másik, hanem irányítsd a játékot. Ha az első akció balul sül el, akkor mással, máshol játszd le újra a menetet. A kudarcok megtanítanak az íratlan szabályrendszer ismeretére, és idővel egyre jobb leszel.
2. Ha megvan a célszemély, akkor légy elérhető. Lásson sokat, hogy kedveljen. Ugye milyen jól kijössz a haverod tahó orkjával?
2. Minden cserealapon működik. Ha mágusoztok egyik piát, másik pogácsát hoz. Légy bőkezű az anyagiakban, hogy másban ő is az legyen…
3. Beszélgess! Az intimitás itt kezdődik. De ne a mágusról, mert akkor ott is végződik, hanem ami a Nőt érdekli. Ha dolgozik, beszéltesd a kolléganőkről. Ha tanul, és bölcsész, akkor érdemes a Bookline eladási listáját megnézni, és néhány tartalomjegyzéket elolvasni. Ő biztos felvilágosít, mit imádott az adott könyvben. Ha elakadsz, mentődobásként használd a „szerinted is két isten van?” szöveget. Ha reált tanul, kopj le, túl sok fiú van a közelében, válogatós lesz.
4. Ha a szövegelés nem hoz sikert, akkor használd az érzelmi hatást. Legizgalmasabb az a harc, hol csak 1 Ép-je maradt a karakterednek, és az élete a tét. Kérd meg a live-os haverokat, támadjanak meg. Mentsd meg a Nőt, és szerezz pár monoklit. Hadd vezesse le a sokkot szexuális úton.

Ha hosszabb távra tervezel:
1. Emlékezz, hogy a Tuan szabálykönyve a DV-s kiegészítőkkel mindig milyen balhét szül. A különbözők ugyan vonzzák egymást lásd: férfi a nőt, de ez kevés a játékhoz. A belsőségeket illetően maradj a hasonlónál. Legyen közös érdeklődési körötök, mint a kráni fejvadászok kínzási módszerei vagy a 3. Zászlósháború. De semmiképp ne legyetek teljesen egyformák. Milyen unalmas két bárd egy partiban, ugye?
2. Figyelj a környezetre; a lényeg mindig a háttérben lapul. Az élet olyan, mint a jó KM: burkoltan, de eléd teszi az infókat. Nézd meg az anyját, mert pár év, és hasonlítani fog rá. Ha dupla nullát dob, menekülj. Nem minden küzdelembe kell belemenni.
3. Mindegy milyen karakterrel jön, az a fontos, hogy Élet jellemű legyen. A Káosz is talán belefér, de a Halál jellem már elrontja a játékot.
4. Tud-e önállóan játszani? Ha tapadós, vagy ellenkezőleg, neki mindegy mit és mikor, akkor fontold meg, akarod-e ezt.
5. Gondolkozz előre. Állapítsd meg az intimitás-elköteleződés-szenvedély pontszámokat a magad és a Nő részéről is. Ha valamelyik alacsony, tápold föl bónusszal. Ha nem lehet, akkor vagy együtt élsz a hiányossággal – ettől még lehet izgalmas a játék – vagy karaktert cserélsz. De ezt tedd időben, menet közben már nem ér.
6. Ha minden ideális, ne válts partit. A játék néha leül, ez normális, ilyenkor próbáljatok ki új dolgokat.
7. Ha baj van, konstruktívan old meg, ne a karakterét likvidáld.

Bár az élet látszólag furcsa és veszélyes, hidd el menni fog ez. Ne bátortalanodj el! A Nő olyan, mint a jó KM: ugyanaz a célja, mint neked, de hagyja, hogy megszenvedj érte. Ettől lesz izgalmas a játék…

4 megjegyzés:

  1. Imádom, remek humorral adod elő az egyébként nagyon helytálló tanácsokat. Rögtön meg is osztottam a saját MAGUS-os társaságomban. =D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. Jó dolog egy stabil parti, meg a rendszeres játék. Forever rpg! :)

    VálaszTörlés