2019. november 30., szombat

Decemberi események

Jön az év vége, és ilyenkor sűrűbbé válnak a dolog :)

Épp tart egy izgalmas novellapályázat, fantasy és karácsony témában... Nagyon örülök, hogy a Vörösmarty Könyvtár engem kért fel idén zsűritagnak, ezt nagyon hangulatos lesz olvasgatni. Dec. 8-ig lehet rá írni.

Dec. 12-én megjelenik az Artúr kötet (beleolvasó itt), a Szivárgó sötétség űropera harmadik része. Nagyon sokat dolgoztam ezen a kéziraton, imádtam írni a jeleneteket, és hú, nagyon izgulok, hogy sikerült :)
(Mi ez a sorozat? Itt írtam róla összefoglalót.)

A másik könyvem, az Álruhában már kijött november végén (beleolvasó itt).

Dec. 19-én, csütörtökön 16 órától - Csillagvarázs előkarácsony
Az óvodás és alsós gyerekeket egy aranyos, több állomásos játékra várjuk az Alexandra Könyvesházban. Időhiány miatt még sosem vettem részt ezeken, de most én is kiülök játszani a Segítség, támadnak a betűk könyvem kapcsán. Szeretettel várunk mindenkit :) 
Fb esemény


Dec. 21. és 22. Csillagszóró Könyvkarácsony
Izgalmas könyvbemutatók, rengeteg író, jópofa beszélgetések... Teljes program itt.

Szombaton 11.30-tól lesz a könyvbemutatóm az Alexandra Pódiumon, a beszélgetést Mihóczy Mercédesz vezeti (deszy-konyv.hu). Mindkét idei könyvemről szó esik majd, és persze lehet kérdezni, meg lesznek új könyvjelzők is, ha valaki gyűjti :)
Fb esemény


17.30-tól Aranymosás Irodalmi Klub is lesz.
Kötetlen csevegés közepette megsúgjuk azt is, hogy a jövő évben megjelenő YA és NA antológiába kiknek az írását válogattuk be, illetve odaadjuk az íróiskolai okleveleket is. (Aki régen volt hallgató, és nincs benne az írósulis gyűjtőcsoportban, ahol az átvételi infók szerepelnek, az írjon rám, vagy bármelyik oktatóra és bevesszük.) A beszélgetést a Pódiumon kezdjük, majd a kávézóban folytatjuk. Minden pályakezdő és gyakorlottabb írót örömmel várunk kiadón innen és túl egy kellemes közösségbe :)

Vasárnap 12. 30 - Kalandra fel! (A legvagányabb olvasókönyv bemutatója)
Hatalmas izgalommal zajlott a pályázat, és remek írások születtek, nagyon szerethető és humorban gazdag gyűjtemény jött létre. Új címe is lett: Olvasó Szuperhős 1. - Kalandra fel! A kötet bemutatója egyben szakmai beszélgetés is lesz, ahol Katona Ildikó kiadóvezetőt és engem kérdez Erdélyi Mariann. Végül a meseírók dedikálnak. 
Még sok izgalmas program lesz a Csillagszórón, az év legnagyobb Könyvmolyképzős rendezvényén. Gyertek, szeretettel várunk mindenkit :)  





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése