2020. június 4., csütörtök

Könyvheti hír: kész a Vágymágusok folytatása

Itt a Könyvhét, és bár most elmarad a könyves forgatag, az olvasóknak mégis van egy jó hírem. Elkészült a Vágymágusok trilógia második kötete, A két herceg.

mertolvasnimindigjo Insta képe
Az első kötetben Rianna grófkisasszony, aki titokban szipoly, békésen éldegél tudós apjával és zenész ikeröccsével egy eldugott völgyben, ahol a természet érzőn él és könnyedén öl. Ám egy napon sorozótiszt jön, és tévedésből a fiúruhás Riát viszi el kiképzésre. Az érkező Kartal hercegnek szedik össze a csapatot, ám valakinek ez nem tetszik, és az életükre tör. Ria próbál életben maradni, és mást is életben tartani, miközben a mágiája zavarba hozza a fiúkat. Persze, Kartal is megjön, hogy a helyzet még jobban romoljon.
Aki nem ismeri a sztorit, itt beleolvashat.

Nagyon szerettem a második kötetet, a A két herceget írni. (Itt meséltem is a lezárás életérzéséről.)
De miről is szól a mostani történet?

Az elsőben a vígjátéki elemek keveredtek egy kis krimivel. 
A mostaniban viszont nem külső ellenség a fontos, hanem a belső. Kissé lélektanibb lesz ez a kötet, mert Riának és Kartalnak meg kell küzdenie önmagával, a félelmeikkel és a vágyaikkal. Hol segítik a egymást, hol fordul a helyzet, és a másikra vadásznak.


Közben hazaér a sereg, vele Erdon herceg és Delon, az éles elméjű, elegáns gyógyító. Apránként kiderül, hogy a háború súlyosabb, mint a köznép hiszi, Vulkántorok népét kiirtás fenyegeti. De mit titkol a vezetőség? Miről hallgatnak olyan mélyen a katonák? 
Ria észveszejtően kíváncsi, márpedig ha ő egyszer titkot szimatol valahol...
A történetbe lelkesen beleszól az élő természet is, ami Ria szerint nem emberi módon "gondolkozik", hanem mindössze két dolog foglalkoztatja: a szerelmezés és az ölés. Bár Ria egyiknek sem örül igazán... :)

A mostani regény százezer leütéssel hosszabb lett, Ria felfedezi a mágiarendszer egy részét, sőt egy királyi bálon is megfordul. Figyeltem, hogy ne szaladjon meg a tollam, és a young adult keretén belül maradjunk a katonai részek kapcsán. Majd lehet, Ras parancsnok és Mort szemszögéből írok pár harci novellát kiegészítésnek azoknak, akiket a világ eme oldala érdekel.
Próbáltam a vágymágia kapcsán is jó kislány lenni :)
Az olvasók közül volt, aki erotikusnak tartotta az első kötetet (szerintem messze volt tőle), mindenesetre a második kötetnél is óvatosan bántam a tollal (még ez is messze van), de akinek sok volt az első, annak sok lesz ez is, mert a mágia belső törvényszerűsége egyes helyzetekben meg fogja követelni az aktivitást. 
Jaj, de szépen mondtam, ugye? :) A Vörös pöttyös sorozat 16+ kategóriában maradunk, szóval nem lesz vészes, én legalábbis nevettem, amikor írtam :)
A két herceg várhatóan ősszel kerül a könyvespolcokra.

E héten lenne a Könyvhét, ennek alkalmából vasárnap figyeljétek a Facebook falamat, mert villámjátékkal On Sai kötetet lehet nyerni.

A Könyvhét alatt a kiadó 21%-os akciót hirdet minden könyvre, az On Sai mesekönyvre, írós könyvre és regényekre is. Itt megtaláljátok ezeket.
Illetve minden nap más könyvek lesznek a 9+1 akcióban is:







14 megjegyzés:

  1. Hali!
    Akkor most már biztos, hogy trilógia lesz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,trilógia lesz. Van két különálló sztori is, amit - ha van olvasói érdeklődés - akkor még szívesen megírok, de a főszállal szeretnék elsőre aktívan haladni :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (Hupsz, annyira nem értek a blogokhoz:'D szóval ezt írtam: )
      Tényleg kicsit erotikus lett az első könyv, de én kifejezetten örültem neki. Nagyon szeretem, ahogy leírod ezeket a jeleneteket, mert nem arra helyezed a hangsúlyt, hogy pontosan mi történik, hanem, hogy a szereplők mit éreznek. Te a vágyat magát írod le, amivel szerintem mindenki (aki már érzett ilyesmit) tud azonosulni. És hát mégiscsak vágymágusok a sorozat címe...

      Törlés
    2. Igen, az :)Én is szerettem ezeket a kapcsolódásokat, meg azt is, ahogy Ria a természethez kötődik :)

      Törlés
  3. Szia!
    Szívesen olvasnám azokat a különálló sztorikat is! Alig várom a második kötet megjelenését!

    VálaszTörlés
  4. Szia, nagyon tetszett az első kötet, imádtam! Lehet tudni mikor lehet már meg enni a másodikat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szerkesztés kész, most vár a kötet a korrektorokra, és a tördelőre. Szeptember-október körül jelenik meg, hamarosan tudok majd konkrétabb dátumot is :)

      Törlés
  5. Imádtam az első részt! És most nagyon hiányérzetem van 😳. Olyan jó lenne már olvasni a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett. Hamarosan jön a folytatás :)

      Törlés
  6. Már én is nagyon várom a két herceget. Kínomban már újraolvastam az összes többi regényedet és novelládat.Azt hittem a Cardelon a kedvencem, de a Szivárgó sötétséget újraolvasva már nem vágom rá kapásból. Nagyon mély szeretetet és értékeket rejt az a könyv. Ilyen könyveket tehetnének kötelezö olvasmányként inkább, mint némely klasszikust. Kiváncsian várom a Don kötetet és amit még hozzáálmodsz, esetled Chester? Minden könyved lenyûgözô és letehetetlen. Köszönöm szépen.❤ Ildi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nagyon megtisztelő az újraolvasás. Ez ám a legnagyobb öröm egy írónak, köszönöm, hogy megírtad :) Próbálok gyorsan haladni a dolgokkal, csak most épp kihalt a laptop alólam. Az írások nem vesztek el, de még át kell állnom más gépre.

      Törlés