2020. szeptember 17., csütörtök

Dedikálás, megjelenés és egyéb hírek

Sokféle hírem van, lássuk sorban :)

Készült egy videó, ahol a sorozataimat mutatom be. Szerkesztőként ez megfeszített időszak, így sok óra munka után, este kilenckor ébredtem rá, hogy ja, kéne egy felvétel. Ez új olvasóknak lehet érdekes. Nagyjából elmondtam a sorozatokat, és még csak nem is spoilereztem, legalább is azt hiszem :)

Vasárnap megyek dedikálni a Westendbe
Idén elmaradt minden esemény, és sokan kérdezték, hogy lesz-e lehetőség aláíratni a könyveket. Elsőre augusztusban gondolkoztam, de aztán inkább rosszcsont voltam, és táborozni mentem, remélve, hogy a világ szeptember közepéig még békés lesz. Sajnos, megint kezd felfutni a vírus, de most már nem mondom le. 
Majd tünetmentesen és maszkban gyertek. Akinek volt mostanság egynapos láza, annak inkább csak online integetnék. A pláza jól szellőzik, és tágas terek vannak, meg a kollégák is figyelnek, hogy ne legyen szoros sor. Szeretettel várok mindenkit :)



Aki szeretne dedikált könyvet, de vidéki, veszélyeztetett, vagy épp karanténban van, annak is hoztam jó hírt. A kiadó a két legfrissebb kötetet elküldte postán, és már vissza is küldtem nekik. Minden könyvbe egyedi üzenetet írtam, mostantól hívjatok Instant Gurunak, köszönöm :D
A könyvek itt kaphatók:
Álruhában dedikálva - https://bit.ly/3mxFfeq
Artúr dedikálva - https://bit.ly/2RRcuLX




A kiadó írói mindenféle izgalmas dologgal készülnek, lesz, aki videóval,  más ötletes játékkal várja az olvasókat. Kövessétek be az eseményt, és hírt kaptok minden aktivitásról :)
Szombaton reggel 10-kor én is élő bejelentkezést tartok az On Sai Facebook oldalon. Felolvasok a Vágymágusok 2. részéből, és utána lehet kérdezni bármelyik sorozat kapcsán, ha valaki szeretne.
A bejelentkezés nem az esemény linkje alatt lesz (ez azoknak van, akiknek emlékeztető kell), hanem az On Sai Facebook oldalon, majd ott keressétek. Szeretettel várok mindenkit :)




A Booktár oldalán sff podcasteket hallgathattok. E héten péntek délutánig az Artúr kötetért játék zajlik, akit érdekel, nézzen be :)



A Vágymágusok 2. része, A két herceg várhatóan október végén jön ki. Kész a borító, és megint szervesen a történethez kapcsolódik. László Maya nagyon kreatív tervvel rukkolt elő :)

Jó szórakozást mindenkinek a virtuális könyvhéten :)








1 megjegyzés:

  1. Óóóóó, az az október végi megjelenés, de nagyon jól hangzik - lesben állok az előrendelés gomb mellett :-D ! Aztán majd persze viszem dedikáltatni is :-).

    VálaszTörlés