2018. március 16., péntek

Előadás: Megküzdés és fejlődés

Március 24-én, szombaton 11 órától előadást tartok Megküzdés és fejlődés címen. Szeretettel várok mindenkit :)
„Milyen megküzdési módjaink vannak? Miért szeretünk elkerülni egyes problémákat? Hogyan lehet fejlődési úttá tenni a negatív tapasztalatokat pl. kézirat elutasítása? Milyen egyedi problémái vannak a tehetségeseknek? 
Az előadás példái íróknak szólnak, de a téma tágabb, így szeretettel várunk más művészeti ágak tagjait, és olvasókat is.” 

(Aki szeretne az előadásokról, dedikálásokról hírlevelet kapni, itt fel tud iratkozni: 


11 megjegyzés:

  1. Kedves Bea!

    Olvastam a hírlevélben, hogy ez egy előadássorozat első alkalma. Szeretném megkérdezni, hogy a többi előadás is szombati napon lesz? Illetve később lesz esetleg lehetőség előre megnézni, hogy mikor, mi lesz a téma?

    Köszönettel, vidám napot kívánva:
    Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lia,
      a szombati előadást vidékiek kérték, bár nem tudom, végül jönnek-e :) Még meglátom, hogy marad-e ez a nap, vagy visszatérek a péntek délutánra, ami nekem kényelmesebb, csak tudom, ez meg csak a pestieknek jó.

      Az idei témák a személyiséglélektan terepéről kerülnek ki, pl önismeret, énkép, megküzdési stratégiák. A előadássorozat tervét nem tenném ki, mert gyakran eltérek tőle, ha bedob a hallgatóság egy izgalmasabb témakört legközelebbre. :) De majd a hírlevélen mindent hirdetek.

      Amúgy ha van olyan téma, ami speciálisan érdekel, itt is jelezheted :)

      Törlés
    2. Köszönöm a választ! :)

      Hát, én csak egy ember vagyok a sokból - és pesti -, de nekem is a péntek szimpatikusabb. (Szombaton iskolába járok, amiatt is kérdeztem, mert hát oly sok az ígéretes téma, és oly kevésszer szabadna ellógnom. :o) )

      A személyiséglélektani témákért én nagyon lelkesedek, mióta nem tanulok ilyet, kimondottan hiányzik, hogy erről a területről előadást hallgathassak.
      Közben csipogott egy ismerősöm, meglátva a kommenteket, hogy mondjam az írói blokkot, szóval köszönöm, ezzel kihasználom a témabedobás lehetőségét. :)

      Törlés
    3. Igen, szombaton sokszor képzés, család progi, elutazás van... :)

      Az írói blokk jó téma, bár néha félek, hogy már annyit beszéltem róla, hogy unalmas vagyok :D A siker tintájában amúgy leírtam az írói válság 16 okát :) Majd esetleg nézzen bele az ismerős abba is :)

      Törlés
  2. Nagyon érdekes előadás volt. :) Olyan közvetlen és laza módon beszéltél, jó volt hallgatni. Tényleg jobb élőben, mint a neten keresztül kommunikálni. Vagy legalábbis élőben hallgatni, több minden átjön.
    Sajnáltam, hogy pont a tehetségesekre nem jutott idő, mert az érdekelt a legjobban, és pénteken nem biztos, hogy el tudok menni, de a mai alkalom mindenképp megérte.

    Jól láttam, hogy főleg az idősebb korosztályt vártad? Először csak annyi tűnt fel, hogy körülöttem már mindenki legalább egyetemista korú, azután kérdezted, hogy ki volt kitűnő az iskolában, azt hittem, az általánosra gondoltál, fel is tettem a kezem. Ahogy tovább haladt a beszélgetés, leesett, hogy a középiskoláról van szó, nem mondom, kicsit meglepődtem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, általában az előadásaimon az egyetemisták is fiatalnak számítanak, inkább 22-35 közötti korosztály van, mert ők tudják biztosan, hogy írók akarnak lenni :)
      De az általános is nagyon számít. Aki kitűnő tanuló, az megszokja, hogy az, és később nagy pofon, amikor nem ezeket a visszajelzéseket kapja, nem ő a legjobb.

      Örülök, hogy élvezted az előadást :)

      Törlés
  3. Érdekes lehetett :) Sajnos nekem valószínűleg esélytelen a későbbiekben is, bár jó lenne átmozgatni ilyen téren az agysejtjeimet :) Használna a közeg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a lakhelyed környékén is lehetnek jó előadások. Nézz közbe! Ha meg nincs, vedd rá a helyi könyvtárat, hogy szervezzenek. :)

      Törlés
  4. A helyi könyvtárba se tudnék eljutni, mert nem hiszem, hogy bárki jönne az isten háta mögé előadást tartani a gyerekosztályra, a felnőtt megközelíthetetlen :D A probléma a helyszíned sok-sok lépcsője, ha jól láttam a galériát :) Egyébként a szombat nekem jó nap lenne, de egyedül nem megy a város elhagyása, és akit szintén érdekelne, az váltóban dolgozik :) Sokszorosan nehezített pálya :D Mindegy. Egyszer biztos lesz megközelíthető helyen valami ilyesmi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a sok lépcső valóban nem könnyű menet. És sok helyen nincs lift, sem akadálymentesítés.

      Törlés
    2. Hát igen. Négy keréken a lépcső nem közlekedési felület, hanem vicc.

      Törlés