2018. szeptember 9., vasárnap

Előadás: Írás és pszicho

Minap felvilágosítottak, hogy az országban egyedül én tartok ilyen jellegű (írást és pszichológiát ötvöző) előadásokat. :D
Szept. 21-én, pénteken 17.30-tól olyan témákat boncolgatunk, melyek hatalmas frusztrációt okoznak az íróknak. 

Szó esik a célcsoportokról, de nem a marketing szemszögéből, hanem a lélektan keretébe ágyazva.
Kinek szól valójában a könyved? Tényleg tudod?
Hogyan jelenik meg a személyiség lenyomata írástechnikai hibaként?
Miért érzel belső ellenállást, ha egy kiadó felhozza az önmarketinget? 
Vajon mit látnak belőled, és a műveidből kívülről? Azt, amit szeretnél? 
Mi az a TOP5 dolog, amit soha ne tegyél íróként... :)

Részletek a Facebook eseményen:

Szeretettel várok mindenkit! :)




4 megjegyzés:

  1. Szia, Bea, olyan kérdésem lenne, hogy ehhez az előadáshoz kapcsolódóan nem tudnál ajánlani könyvet, videót, cikket valahonnan? Nem tudom, mennyire emlékszel a témájára, de volt szó az időmenedzsmentről, arról, hogy egyszerre hány területet tud vinni az ember az életében a család mellett, hogy hol az egyikre, hol a másikra koncentrál stb, konkrétan ez a része érdekel nagyon, mert kicsit el vagyok veszve a dolgaimmal. Persze ez csak kis szelete volt az előadásnak, de hátha tudsz segíteni. :) Előre is köszi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt a témát személyes tapasztalat alapján magyaráztam, nem időmenedzsment alapján. Kisebb téren az időtartam kijelölése (Pomodoro-technika), a priorizálás (ABCDE módszer), gondolatleírás (GTD) segít. Keress rá a technikákra, a neten is van sok anyag.
      A nagy távlatokat teljesen a személyhez kell hangolni, megkeresni az erőforrásokat, megnézni a lehetőségeket. Ha érdekel, szoktam tartani művészeti tanácsadást Pesten, ennek hatezer Ft az óradíja, vagy online ötezer. Ha nem boldogulsz, nyugodtan keress meg magánban, és egyeztetünk egy időpontot :)

      Törlés
    2. Köszönöm. :)

      Törlés