2014. október 23., csütörtök

Blogizélgetés

Épp nihilista kedvem volt, és kicsit átalakítottam a blogomat, aztán újra át, meg újra át, szóval aki az elmúlt napokban meglepődött a kinézeten, annak nem a szeme csalt, hanem csak betekintést nyert a sötét oldalba.
Azért az ilyen átalakítgatós cucc valahol vicces önismereti játék is, mert a radikális alakítások legvégén már vagy négyszer belefutottam, hogy megint zöld-barna minden, ahogy volt, tehát ennyi erővel el se kellett volna kezdeni.
Még az is lehet, hogy a végén visszajutok a hajdani kiindulópontokhoz elrendezés és minden más kapcsán, addig is türelmetek kérem, ha épp nem találtok meg semmit, amit kerestek. Néha én se. :)

1 megjegyzés:

  1. Igen, én is csak az oldalsó recent comments widgetet akartam kijavítani... no, pont azt nem sikerült eddig. :)
    o.

    VálaszTörlés