2018. december 4., kedd

Nyomdában a gyerekkönyvem :)

Nagy örömömre tegnap nyomdába ment a mesekönyvem.
A történet azoknak a gyerekeknek szól, akik nem szeretnek olvasni...  :P
Boti fiam is ilyen volt. Az olyan családokban, ahol több könyv van, mint zokni, mindez komoly fejvakarásokat tud okozni. Nekem is okozott pár álmatlan éjszakát. Így aztán tollat ragadtam.

A Segítség, támadnak a betűk! egy olyan világban játszódik, ahol a mágusok a mindennapok részei. Ám azért ez kicsit veszélyes, hiszen a hátoldal szerint:
"Aki szépen énekel, az zeneiskolába megy, aki pedig gyerekként varázserővel rendelkezik és kisüti a mobilt, az mágusnak tanulhat.
Ám az Alfabéta Mágustanodában tilos írni az alsósoknak, mert a rosszul leírt szavak életre kelnek, és megkergetnek."

László Maya nagyon édes és jópofa képekkel keltette életre a történetet. Köszönöm szépen! :)

A teljes fülszöveg  itt olvasható.


2 megjegyzés:

  1. Nekem is több könyvem van, mint zoknim. XD
    Nem vagyok gyerek, szeretek olvasni, de várom a könyvet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A könyvek sokkal praktikusabbak, mint a zoknik... :D
      Örülök, hogy várod. Nekem is tök izgi lesz :D

      Törlés