2022. szeptember 7., szerda

Vágymágusok 3.

A  regény hamarosan megy a szerkesztőhöz. Még nem döntöttem a címről, de belegondolva úgyis mindenki Vágymágusok 3-nak fogja hívni, szóval nem tudom, minek strapálom magam. Vajon feltűnne bárkinek, ha nem lenne címe? :)

Ez még nem a zárókötet, hanem lesz egy negyedik rész is. Remélem, sokaknak öröm hallani, és sajnálom, ha valakinek csalódás, hogy nem most jön a nagy finálé. Rianna makacs főhős volt. Hiába pöckölgettem, hogy haladjon már, inkább kiállt az elveiért a nemesekkel szemben. Ami persze jó, mert ettől hiteles a csajszi, csak hékás, én már harcolni akartam... :D

Nem szerettem volna a háborút kurtán-furcsán pár fejezettel lerendezni, hiszen az egyik legfontosabb kérdés, hogy miért zajlik a küzdelem. Az is izgalmas, legalább is nekem, hogy mennyire eltér a két nép egymástól, és ez hogy hat ki a harcmodorra. Az ellenséges hadvezér ügyes húzással indít, és bizony kedvenc hőseinknek fel kell kötni a gatyát, hogy rájöjjenek, mit tervez. Imádom az okos hősöket, mondtam már?

Természetesen Ria szerelmi élete is zajlik, mert hát kamaszok, ugyebár, és erre még egy háború közepette is boldogan ráérnek. Most nincs több fiú a képben, hanem csak egy, de az megfelelően bosszantó. A pikantériát főleg Delon biztosítja, aki szerint vágymágiát kéne gyakorolni a gyógyítóknak, ám ennek hallatára Erdon herceg homloka határozottan felhős lesz... 

Decemberre megjelenik a kötet.




10 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretjük az alcímeket!!!

    VálaszTörlés
  2. Most megnyugtattál, hogy lesz még egy kötet, mert a Molyon már lezárt sorozatként szerepel. Nagyon szeretem az írásaidat, mind magával ragadó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan? Köszi szépen, írok nekik, hogy vegyék le. Kicsit aggasztó lenne ennél a végnél abbahagyni :D

      Törlés
    2. Szuper, hogy megemlítetted. Már le is vették, így más már nem kap a szívéhez :D

      Törlés
  3. Sziaa. Lehet valamit tudni mikor fog megjelenni a folytatás??

    VálaszTörlés
  4. Igen, dec. 13-tól kapható a kiadónál (és azonnal postázzák az előrendeléseket), majd dec. 16-tól lehet kapni a könyvesboltokban.

    VálaszTörlés
  5. Ha jól értelmeztem az olvasottakat (persze On Sai-tól egy plusz csavar attól mindig benne lehet a történetben) akkor Rianna nagymamája Jégszirti volt. Most pedig egy meglehetősen fagyos helyen megy a csata. Azt tudjuk, hogy a háború csak nemrég tört ki. Azt is tudjuk, hogy békeidőben a rokonsági szálak nem mindig vannak tekintettel arra hol húzódik az országhatár, márpedig egy háború a családfához képest sosem tart hosszú ideg. Ebből következik, hogy vannak olyan családok akiknek vannak rokoni kapcsolatai a határon túliakkal is. Azt is tudjuk, hogy ez alól a nemesi családok sem kivételek. Ebből pedig az következik, hogy... Ejha !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, ez izgalmas ötlet lenne 😄 De nem, nem ilyen irányba kanyarodunk el.

      Törlés