2022. december 10., szombat

Vágymágusok 3. könyvbemutató + e-book

Jól elfelejtettem kitenni ide, hogy ám online könyvbemutatóm lesz dec. 13-án, kedden 18 órától a az On Sai Facebook oldalon. Szeretettel várom a kérdéseket a beszélgetés alatt.
Mesélek majd a Vágymágusok 3. megírásáról, pár vicces tévesztésről, és az egész élményről. 
A  Fb esemény linkje: itt



A kötet az Elit Startba került, ami azt jelenti, hogy számozott példányokat lehet kapni, ha a kiadótól rendelitek. A botokban majd dec. 16-tól lehet kapni.




Friss hír, hogy gyorsak voltak a műszaki szerkesztők, és az e-book is hamarosan elérhető.

És amúgy így fest a hátlappal a könyv :)








2 megjegyzés:

  1. Kedves On Sai!
    Én a videót később láttam, ami egyébként szórakoztató volt. Nagyon örültem a novelláskötet-hírnek, és az még inkább öröm, hogy így több könyved jelenik meg jövőre xD
    Fúrja az oldalamat erősen, hogy milyen új könyvötletekkel állsz majd elő, azonban az én kedvencem a Szivárgó sötétség, és egy Adalbert kiskönyv után epekedek a leginkább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, Adalbert annyira jó téma, és sok izgalmas dolga van a fejemben :D

      Törlés