2014. június 4., szerda

Mimikri - Galaktika hangos antológia

Elindult egy jópofa új projekt a Galaktikánál, hangoskönyvnek elkészítik a novellákat. Számos jó írás felkerült, érdemes böngészni a Hangtárban.
Tőlem a Mimikri van fent, hat éve írtam, ez volt a legelső, röpke kis novellám az újságban.
Egy sztorim is van róla. A barátnőm akkoriban állást keresett, műszaki területen nőként, plusz a Galaktikában megjelent az arcolvasó programról egy tudományos cikk, ez volt a novella előzménye.
Hirtelen ötlettől vezérelve beküldtem a nagy Galaktikába, ami akkoriban bevehetetlen erődnek tűnt, szóval abszolút esélytelennek gondoltam a dolgot. Aztán a szerkesztő jelentkezett, annyira tetszett nekik az ötlet, hogy az élet és a novellaírás reflektált a korábbi cikkre, hogy le akarták hozni az írást. Nagyon örültem neki, nem az évszázad novellája, de kedves kis írás, és nekem nagyon jó emlékek kötődnek hozzá.:)
http://yourlisten.com/galaktika/varga-bea-mimikri-galaktika-antolgia-1


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése