2017. június 21., szerda

On Sai, csiga vagy! Éljen a fanfiction!

Szeretted a napszörföző szamurájok világát, de sehol a Calderon folytatása?
Hiányolod Dont, összehoznád Scart Késessel, vagy épp Artúrt elkalapáltatnád Lucyvel?
Vajon mi történhetett Kósza lovaggal Budapesten? Na, és a rockot imádó Bah mágussal?
Rövid volt az Esővágy, kíváncsi vagy, milyen a nők uralta Föld, vagy Ribike, hogyan boldogul az ő hercegével?
Benne maradnál még valamelyik novella világában?

Tollra fel!
Írj fanfiction novellát! Valósítsd meg, amire vágysz! :)

Beküldés: folyamatosan 2017. augusztus 1., éjfélig.
Ha kész vagy, küldd el az On Sai Facebook oldalra üzenetben, és kitesszük jegyzetként a beérkezés sorrendjében!
Több írást is küldhetsz, terjedelmi megkötés sincs (csak az írói neved legyen ugyanaz)
Eredményhirdetés: augusztus végén 

Nyeremény:

1. helyezett:
   Egy választható On Sai könyv
+ egy választható regény a Könyvmolyképző kínálatából 
+ ha író vagy, és szeretnéd, 1 órás hanghívás Fb-n keresztül, ahol írói problémáid kapcsán tanácsot kérhetsz, legyen az konkrét stilisztikai vagy dramaturgiai gond, vagy épp az általános írói célok tisztázása, írói görcsök oldása

2. helyezett:
Egy választható On Sai könyv + On Sai kedvenc csokija, egy doboz After Eight +  könyvjelzőcsomag

3. helyezett:
On Sai idézetes bögre + könyvjelzőcsomag

Közönségdíj:
A novellákat jegyzetben kitesszük az On Sai Fb oldalra, és augusztus 13. éjfélig lehet rájuk szavazni. Like: 1 pont, megosztás: 2 pont
Nyeremény:
On Sai kisregény (Miogin bázis, vagy a Szürke szobák) + Apa, randizhatok egy lovaggal? beleolvasó + könyvjelzőcsomag

Kalandra fel! Alakítsd a szereplők sorsát a kedved szerint!
Várom a jobbnál jobb történeteket!

On Sai



27 megjegyzés:

  1. De jó ez az ötlet, az előző fanfictionkihívás is nagyon tetszett, örülök, hogy megismétled.

    Viszont nem lehetne ezeket a fanfictionöket erre a blogra is kirakni (pl. csak hetente frissítve egy posztban, linkelve), mert én nem szeretek annyira a Facebookon hosszabb posztokat olvasni, és azok nehezebben is visszakereshetőek.

    Vieequil

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vieequil, igen, először én is erre gondoltam :) Aztán rájöttem, megyek csavarogni a Művészetek völgyébe, meg máshová, és nyaraláskor nem tudom feltenni. Viszont az Fb oldalt a Galaktikus Fanklub vezetője is kezeli, így ott biztosabb, hogy kikerül, nem kell link írókra várni :) És könnyebb majd a közönségdíjas szavazásokat összeszámolni (remélem :))

      Törlés
    2. Mondjuk, valami linkgyűjtő mindenképp kell valahová... :)

      Törlés
  2. Hú de rég vártam ilyenre <3 I love fanfictions

    VálaszTörlés
  3. Szuper ötlet, már az én fejemben is megfordult. :)
    Egy olyan kérdésem lenne, hogy arról tudott Gertrúd néni meg a többi astori, hogy Scar milyen iskolába jár? Vagy mi volt a fedősztori?
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, miután felvették, az astoriak már tudták, de Miklós püspök támogatásával elengedték. Miklós intézett szállást egy navrani párnál, és hamis iratokat, mintha a rokonuk lenne. :)

      Törlés
  4. Ezer éve nem írtam fanfictiont, de ezért megéri ismét megpróbálni. :D Nagyon jó ötletnek tartom, majd jelentkezem is a kis novellámmal. :)

    VálaszTörlés
  5. Zseniális ötlet! :) :D

    VálaszTörlés
  6. Szia.

    Tetszik, nagyon tetszik :3

    VálaszTörlés
  7. Uuuu nagyon jo ez az otlet :))
    Tudtam, hogy valamire jo lesz az a kis Kosza szosszenet, amit meg marciusban hoztam ossze! Kiraly! :)

    VálaszTörlés
  8. Közönség szavazás lesz vagy az írónő választja ki a nyerteseket? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Is-is. Az első három helyezettet én választom ki, a közönségdíjasunkat meg az olvasók :)

      Törlés
  9. Válaszok
    1. Még nincsen. Idő kell a megíráshoz :)

      Törlés
    2. Megjött az első írás, már kint van az Fb oldalon :)

      Törlés
  10. Ó, Istenem, elolvastam ezt a bejegyzést, és örömömben majdnem sírva fakadtam. Aztán rájöttem, hogy nem is tudok részt venni. >< Nagyon sajnálom, hogy csak a napokban kezdtem el olvasni az első könyvet tőled, mert így ebből nem lesz fanfiction. (Jelenleg még 70 könyv van várólistán, és néha azt se tudom, melyiket akarom jobban elolvasni. Menthetetlen vagyok, úgy érzem. :/)
    Egyébként felfedeztem, hogy a stílusunk mennyire más, ezzel együtt nyugtáztam, hogy nekem amúgy is nagy falat lenne írni egy fanficet bármelyik könyved alapján.
    Életemben kétszer terveztem fanfictiont írni, abból is egyet valósítottam meg Kemese Fanni regénye után, mert elalvás előtt lejátszódott egy jelenet a szemem előtt, és az ilyet bűn kihagyni. :D Szerintem a stílust ott se találtam el, meg talán a szereplők személyiségét sem igazán, de azért élveztem. Szóval nekem úgy néz ki, a háttérből fogok figyelni, nagyon kíváncsi vagyok, milyen alkotások fognak születni. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, 70 könyv az jó sok, jó olvasást hozzájuk! :)
      Amúgy nem baj, ha más a stíl, az is izgalmas, mit csinálnak a szereplők :)

      Törlés
    2. Köszönöm. :) Általában néhány hetente sikerül hozzácsapni a listához még 3-4 könyvet, mert a Moly.hu ugye mutogatja nekem a hasonló könyveket...
      Ma elgondolkoztam, mert tök sokat haladtam az olvasással. Kószáék borzasztóan cukik. Nagyon tetszik, ahogy a régies, középkori szokások és illem találkozik a maival. Eljutottam addig a jelenetig, amikor metróval utaznak, és konkrétan sírtam a nevetéstől, annyira imádom a szereplőidet. Még Bah mestert is, bírom a beszólásait, amiket Mia Anne-nek címez. :D Viszont a kedvencem Táncos, szóval ha leszek olyan ügyes és összehozok egy fanfictiont, akkor mindenképp vele. Is. Majd kiderül.

      Törlés