2019. november 7., csütörtök

NaNoWriMo

November a regényírás hónapja, az egész világon összeállnak a világ lelkes írói ezen az oldalon, és nekiállnak írni. Egy hónap alatt 50 ezer szót kéne bevinni a gépbe, ami amcsiknak kicsit könnyebb, mert rövidebb szavaik vannak, magyaroknál ez kicsit magasabb leütésszám lesz. Nekem 6.8 az átlag szóhossz egy regényben, szóval ez 340 ezer karaktert jelent, ami majdnem egy teljes regény.
Nagyon bírom, hogy a nanósok már egy hónappal előtte felkészülnek, cselekményvázlatot írnak, kitakarítanak, előre megnézik az ételrendeléses helyeket, vagy kajákat fagyasztanak... Szóval erre kérem készülni kell. 

Hát, én nem vagyok ennyire rendes és jól szervezett, viszont összeszámoltam, milyen műveket ígértem be jövőre, és ööö... asszem, ideje belevágnom eme hős nanós hónapba, de legjobb lenne egy nanós félév... :D
Fent is vagyon onsai néven, és nekiálltam, de sajna azonnal blokkolt is, hogy előrefelé kell haladni egy regényben, és nem hátra, pedig a törlés gomb a legjobb barátom :) Rögtön azzal kezdtem, hogy napokig egy azaz 1 mondatot sikerült írni. Így persze kissé nehéz teljesíteni az ütemtervet...
...bár ha tényleg nekiállok, még pont nem lehetetlen, elvégre csak hét nap telt el... 
Inkább egy gyűjtőmappát alkottam, ahol csak több projekt szószámát vezetem, és mindig azt a regényt írom, amihez van ihlet, ötlet, vagy épp amivel nem akadok el. Nagyon nehéz a fejemben lévő szerkesztőt kikapcsolni, mert sokat javítok, egyszerűen idegesít, ha egy szöveg nem pontos. Még nem tudom, hogy képes vagyok-e így írni, és későbbre tenni a javítást, vagy éjjelente majd álmatlanul forgolódok, hogy "bakker, az a mondat... ott nem jó az a jelző" és rémálmomban klisés szóképek atomcsapásai üldöznek.... :)
Szóval hajrá minden nanósnak, köztük nekem is! Drukkoljatok, hogy sikerüljön :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése