2012. december 8., szombat

Előrendelés és egyéb hírek

A nagyobb könyvesboltokból, és a Könyvmolyképző márkaboltjából is előrendelhető a Calderon, avagy hullajelölt kerestetik (itt két kötettől ingyenes adventi kiszállítás is van). Majd figyeljetek oda, mert puha- és keményfedeles változatban is lehet kapni, ne keverjétek össze. A múltkor profin megvettem egy sorozatot vegyesen...
Most rákerestem a könyvre, és tök vicces, a libriben a "krimi, bűnügyi, thriller" kategóriába tették, nem a sci-fibe. Mondjuk, tényleg van benne néhány szolid tetem, de szerintem nem a hulla teszi a krimit.
*
Aki nem tud jönni a könyvbemutatóra, de karácsonyi meglepiként szeretne dedikált regényt a barátnőjének, vagy a fiának, az jelezze, mert hamarosan le kell adnom a listát a kiadónak. A köteteket aláíratják velem a bemutató után, aztán majd postázzák.
*
A KönyvFiesztán 20% kedvezmény lesz a kiadónál minden könyvre, a Calderonra is.
*
Az írós Facebook oldalamon napi pár sor kikerül a Calderonból, ezt láttam az egyik szerzőnél, és tök jópofa dolog. A könyvbemutatóig én is firkálok majd a falamra.
*
Van már molyos adatlapja a könyvnek. Ha valakinek kedve van idézeteket, külső linkeket feltenni, nyugodtan csinálja, bátorítok mindenkit. Én moly analfabéta vagyok, szóval megköszönöm.
Nagyon örültem az első véleménynek. A kiadó kiküldte pár könyvesbloggernek a regényt, így hamarosan lesz több is. (Van amúgy egy doksim, ahová kilistázom, milyen dolgokat kell írásügyileg javítanom, már fel is írtam, hogy Calderon. :))
*
Interjú


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése